Wednesday, February 16, 2011




OMG I really like missing them so much right now :| I cant stop the tears from running down . how I wish they are still here going through all the thins and thicks with me , but it is just a wish , they are not here . they are studying at some other places . I miss Ainna , the place for me to be gatal , she's a good advisor . I miss Arni and her gedik attitude . I miss fyfang entah ape budak tu tengah buat sekarang ek ;{ yes I really regret because I was sleeping that day . Sumpah rase nak nanges sangat bile text nena , then maxis kate die dah off . lagi rse nak nanges dapat cakap dengan Arni kejap je :| Nena , jangan nangis nangis okay ? you're strong baby :* Arni , pasal budak 2 ekor ni jangan risau , kite ade nak jage dorang hahaha :| aku rindu nak online ramai2 dengan korang , skype dengan korang , naek basikal dengan nena , golek golek atas katil dengan arni , lepak rumah arni , YA ALLAH SUMPAH AKU NANGIS GILE BABI SIAK SEKARANG NI . tadi aku duduk delam kelas berangan , aku tengok member2 aku semua , kenape diorang tak macam korang ? kenape dorang tak support aku buat ape ape ? you guys are so two in a million in my life . aku rindu nak berangan pasal The As dengan korang . dah takde pape yang korang update dekat facebook . ape sebenarnye yang Allah nak tunjuk dekat kite kan ? hm

YA ALLAH , KALAU BETUL APE HATI AKU TENGAH CAKAP SEKARANG , TOLONG BAGI DIORANG DUDUK DENGAN AMAN KAT SANE , TOLONG PELIHARE DIORANG . JANGAN BAGI ORANG KACAU DIORANG . TAPI KALAU NI HANYE BISIKAN SYAITAN , KAU JAUHKAN SYAITAN NI DARI AKU .

MINTAK MINTAK KORANG OKAY KAT SANE SEBAB AKU RASE SOMETHING WRONG GOES SOMEWHERE :*