Sunday, October 31, 2010

muhammad afiq b mohamad wahi


okay the picture above is my beloved brother haha gatal ;) tu yg cantek comel segale tu gf die , anna farhana namenye . okay the cause I put their photo is actually I want to wish to my bro Afiq happy belated birthday ! sorry sangat because lmbt wish haha smlm mcm dah teringat tapi terlupe balek :) I put the photo of him with his girlfriend is to avoid from any controversy , yelahh skrg ni klau ade gmbr lelaki dkt blog prmpuan je mesti ade mulut mulut bacin yg mengatekan , eh die dah ade bf lah , ape die igt die cantik sgt ke nk ade bf handsome haha bia lah aku takde bf handsome asal abang abang aku smue handsome :P okay this are some wishes for you bro
good luck for your SPM
dont ever dare to forget me :)
may god bless you
may you have a happily ever after life with you beautiful girlfriend
hope you have a great day , everyday

Lots of love ,
Lysaaaa yr sister :)