Sunday, April 10, 2011



nobody has this awesome friends like I do , but everything has changed . I dont know where is the laughter of us has gone :/ you know , everybody feels different when the one you used to meet , to talk everyday is not by your side any longer , but that's the fact of life . we gain something we lose something . swear to God , I cry everytime I think about them but yes , I have to be strong , for our own sake . I know Ive changed , I no longer hang out with books like I used to do last year . nowadays , I always skip class and school . I dont do revision , I sleep in the class . I miss my friends who used to ask me questions and scold me because I dont study . Ive lost them now . they are no longer the same . everybody has changed . the As is no longer as fun as last year . OMG i dont like to cry , but Im crying haihhh .

Ne , aku rindu kau , aku rindu kau yang dulu , kau yang selalu marah aku if aku buat salah ape semua . kau yang cari aku nak solve kan masalah math ke ape , kau yang cari aku kalau kau nk idea ke ape , kau yang cari aku kalau nk pergi beli buku ke tengok wayang ke lepak , kau yang selalu nk ikut aku jalan . aku rindu kau Ne . aku sedih sangat bile nowadays aku dah tk boleh hang dengan kau . kau pun rase the awkwardness kan ? salah siape ni Ne ? salah aku ke ? kalau ye then sorry . kenape kau berubah macam ni sekali ? what happened ? sebab nena dgn arni pindah , dont tell me you cant accept what God has planned for us . Ne , ni untuk mase depan dorang , ni untuk kite semua berjaya . kau bnyk bg aku nasihat , tp tkkan kau tk boleh terima ape yg Allah dah tetapkan untuk kite ? maybe kalau kite stick together kite takkan berjaya kan ? kau kena faham , kau kena fikir semua orang Ne . Nena and Arni balek esok sebab nak spend time dengan kite , tapi kau ? kenape kau mcm tk appreciate diorang ? kalau kau ade masalah bgtau aku , bukan nye aku tkde mase nk dengar masalah kau , kau yg tk pernah cari mase nk ckp dekat aku , nk luahkan ape masalah kau . kitorang dah habes paham dah perangai kau , tapi smpai bile kau nk treat kitorang mcm ni ? aku sedih Ne , sumpah aku sedih . rumah kau tu dulu dah macam rumah second aku tp sekarang , aku nk pergi seminggu sekali pun jarang . kalau pergi pun duduk kejap then kau tidur , kau layan tv kau buat ape entah lagi . kenape Ne ? kau ade masalah ke ? kau dah tak anggap kitorang kawan baek kau ke ? kau dah tk perlukan kitorang ke ? kau nk musnah kan semua angan2 the As yg kite berangan ? each of us ade kekurangan , bukan tanggungjawab kite nk lengkapkan each other ke ? NURHANANI ZOLKEPLI , AKU RINDU KAU YANG DULU T.T

your friend .. crying ,
Lysaa comel