
haa can you see that ? ohh I Love Him yeyeahhhh :) okay this whole week was filled with happiness beacause My ABANG ADAM had been sent to PD , bye bye bro . kirim salam roommate kau tu eh , cakap dengan die aku tergode tengok die handsome bebenor :) and next thing is My ABANG FARID came back , he texted me that day . haa macam paham paham je kan haha ILY abang :) and I miss you much much more haha kesian asek kena bebel je en dengan lysa ni , lysa janji lysa makan ubat and tak buat abang risau . btw , hari tu lepas subuh lupe nk makan ubat lah :D lagi ape yeh ? oh yes ! thank god for showing me the right pathway . to Cikai : you ! kalau bace ni kan kan , sorry for everything and thanks a lot bebehh . btw , doakan I yaw nak trial ni :)
hah talking about this shitty shitty bumpy trial , this Monday I have to sit for my BM and SEJARAH paper , coolioooooo right ? yet , I havent start do my revision :D what else happened ? hari tu naik motor dengan kacang budak HOT perling sial haha babi kau , bile nak register PATI ? nanti kau tertinggal sape nk hantar kau balek lombok ? haha lagi ? oh teman my kakak Sheen jumpe die punye buah hati pengarang jantung dkt HSA the best hospital in this whole wide world kan Sheen kan ? haha dah tu je lah kot . ABANG ADAM , SAYA MERINDUI AWAK * PUIIHHHH